NEWSLETTER OCTOMBRIE 2021
 
Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România
 
 
Știri ◾ Conferința „Evaluarea proprietăților din agricultură – Teme actuale” – 28 octombrie 2021 ◾ Adunările Generale ale Filialelor ANEVAR ◾ Depunerea candidaturilor pentru funcțiile de Prim-vicepreședinte și, respectiv, de membri ai Consiliului director al ANEVAR ◾ Adunarea Generală TEGoVA – Bruxelles, 22-23 octombrie 2021 ◾ Cea de-a XIV-a ediție a Conferinței „Ziua Profesiilor Liberale din România” – UPLR, 4 noiembrie 2021
 
Evenimente viitoare
 
Poziția oficială ANEVAR
 
Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media
 

Conferința „Evaluarea proprietăților din agricultură – Teme actuale” – 28 octombrie 2021

Conferința „Evaluarea proprietăților din agricultură – Teme actuale” – 28 octombrie 2021

Conferința „Evaluarea proprietăţilor din agricultură – teme actuale” s-a desfășurat online, pe pagina resurse.anevar.ro, în data de 28 octombrie 2021.

Speakeri:

  • Mihail BOJINCĂ – Președinte ANEVAR 2004-2005 | Membru în Comisia de Etică și Disciplină ANEVAR

  • Cristian DEMETRESCU – Lector ANEVAR | Director ROMNIVAL S.R.L.

  • Svetlana ALBU – Profesor Universitatea Tehnică din Moldova | Șef departament inginerie, drept și evaluare imobiliară

  • Olga BUZU – Șef Serviciu Evaluarea Bunurilor imobile Agenția pentru Relații Funciare și Cadastru, Republica Moldova

  • Silviu DINU – Senior Manager PricewaterhouseCoopers Romania

  • Daniel PREDA – Președinte Filiala Sud-Vest

Subiecte abordate:

  • Vânzarea terenurilor agricole, „nimic mai simplu”?

  • Evaluarea terenurilor agricole din zona de influență a localităților urbane

  • Importanța analizei drepturilor de proprietate și estimarea valorii investiționale

  • Evaluarea proprietăților imobiliare cu destinație agricolă în Republica Moldova și aspecte generale privind cadastrul

  • Evaluarea silozurilor

  • „Contravaloarea lipsei de folosință" a unei servituți de trecere

Detalii, aici.

Adunările Generale ale Filialelor ANEVAR

Adunările Generale ale Filialelor ANEVAR

Adunările generale ale celor 8 filiale ale Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România se organizează la distanță, după cum urmează:

  • FILIALA NORD -VEST: 8 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA SUD-VEST: 9 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA VEST: 10 noiembrie 2021, ora 09:00

  • FILIALA SUD-EST: 11 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA SUD: 15 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA NORD-EST: 16 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA CENTRU: 17 noiembrie 2021, ora 09:00.

  • FILIALA BUCUREȘTI: 18 noiembrie 2021, ora 09:00.

Adunările generale se desfășoară în mai multe etape, în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului director nr. 55/2021.

Detalii despre procedura desfășurării Adunărilor Generale, aici.

Depunerea candidaturilor pentru funcțiile de Prim-vicepreședinte și, respectiv, de membri ai Consiliului director al ANEVAR

Depunerea candidaturilor pentru funcțiile de Prim-vicepreședinte și, respectiv, de membri ai Consiliului director al ANEVAR

La finalul acestui an, în cadrul Conferinței Naționale din data de 15 decembrie, vor fi organizate, la distanță, alegeri pentru noul Consiliu director al Asociației.

Conform Procedurii de alegeri, aprobată de Consiliul director prin HCD nr. 56/2021, procesul electoral se va desfășura în două etape, în cea dintâi fiind ales prim-vicepreședintele, iar în cea de a doua, membrii Consiliului director, astfel:

  • Candidatura pentru funcția de Prim-vicepreședinte se depune prinpoșta electronică la adresa candidaturi@anevar.ro în perioada 1 noiembrie (09:00) – 12 noiembrie 2021 (16:00). Aceasta va fi depusă pe formularul de candidatură și va fi însoțită de un curriculum vitae recent și relevant.

  • Candidaturile pentru celelalte funcții eligibile din Consiliul director se depun prin poșta electronică la adresacandidaturi@anevar.ro în perioada 1 decembrie (09:00) – 12 decembrie 2021 (16:00). Candidaturile vor fi depuse pe formularul de candidatură.

Candidaturile depuse după expirarea termenelor prevăzute mai sus nu sunt luate în considerare.

Candidaturile pentru funcţia de prim-vicepreşedinte se afișează pe site-ul ANEVAR, cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de data stabilită pentru Conferinţa naţională în care au loc alegerile.

Mai multe informații, aici.

Adunarea Generală TEGoVA – Bruxelles, 22-23 octombrie 2021

Adunarea Generală TEGoVA – Bruxelles, 22-23 octombrie 2021

În data de 22 octombrie 2021, reprezentanții ANEVAR au participat la Conferința cu tema „Legile UE cu privire la transformările climatice vor transforma piața de real-estate și evaluarea”.

Adunarea Generală a TEGoVA a avut loc a doua zi, când s-au organizat și alegerile pentru membrii board-ului pentru următorii 3 ani.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

Cea de-a XIV-a ediție a Conferinței „Ziua Profesiilor Liberale din România” – UPLR, 4 noiembrie 2021

Cea de-a XIV-a ediție a Conferinței „Ziua Profesiilor Liberale din România” – UPLR, 4 noiembrie 2021

Joi, 4 noiembrie 2021, Uniunea Profesiilor Liberale din România organizează ceade a XIV-a ediție a Conferinței „Ziua Profesiilor Liberale din România“.

Evenimentul se va difuza pe portalul universuljuridic.ro și pe pagina de facebook a editurii Universul Juridic.

Tema evenimentului este: „Exercitarea profesiilor liberale în pandemie”.

La Conferință vor participa reprezentanți ai asociațiilor de profesii liberale și ai unor autorități publice, instituții guvernamentale și de învățământ, precum și ai mediului de afaceri din România.

Confirmarea participării la eveniment se va face până la data de 2noiembrie 2021 la tel. 021.312.45.82 sau pe adresa de e-mail: uplr@uplr.ro.

EVENIMENTE VIITOARE

Continuăm organizarea evenimentelor noastre profesionale în sistem online. Vă invităm să accesați programul orientativ al acestora, aici.

Următorul eveniment este Întâlnirea Membrilor Corporativi, în luna decembrie!

Schimbul permanent de cunoștințe profesionale reprezintă o componentă de bază a excelenței în activitatea profesională. Cu atât mai mult cu cât criza sanitară a dus rapid la transformări majore, iar singura modalitate de a rămâne conectat la realitățile piețelor fiind culegerea permanentă de informații din surse sigure. Vă așteptăm cu teme și speakeri de valoare la conferințele noastre!

Pentru detalii, urmăriți Newsletter-ul nostru, pagina de web – www.anevar.ro și conturile oficiale de Social Media – Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube.

POZIȚIA OFICIALĂ ANEVAR

Punctele de vedere oficiale ale Asociației cu privire la diverse aspecte ce vizează profesia de evaluator pot fi consultate aici.

Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media

Citiți Newsletter-ul nostru și în paginile oficiale ale ANEVAR de Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram și YouTube. Conectați-vă cu noi prin intermediul celor patru conturi de social media și veți primi în timp real toate informațiile despre evenimentele și activitățile Asociației!

Ne găsiți aici:

Informatii de contact ANEVAR

Sediul central
Str. Scarlatescu nr. 7, sector 1, Bucuresti, 011158

Telefon:    +4 021 315 6564    +4 021 315 6505
Fax:    +4 021 311 1340
E-mail:    anevar@anevar.ro
Program:    Luni - Joi: 09:00 - 17:30
Vineri: 09:00 - 15:00

Pentru informatii de contact privind filialele asociatiei, va rugam sa vizitati site-ul nostru.

Despre Newsletter

Newsletter-ul ANEVAR este o publicatie lunara in care va prezentam articole din domeniul evaluarilor si noutati despre organizatia noastra.

Daca doriti sa nu mai primiti acest newsletter, va rugam sa urmati instructiunile din pagina dupa ce dati click pe cuvantul DEZABONARE.

Despre ANEVAR

Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania a luat fiinta, in anul 2011, in baza Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 99/2013, ca organizatie profesionala de utilitate publica, fara scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizati in conditiile stabilite de acest act normativ. Asociatia este autoritatea competenta care organizeaza, coordoneaza si autorizeaza desfasurarea activitatii de evaluator autorizat in Romania si reprezinta interesele profesiei de evaluator autorizat la nivel national si international.

In prezent asociatia numara peste 4300 membri titulari si 350 de membri corporativi si isi desfasoara activitatea atat la nivel sediului sau central din municipiul Bucuresti cat si la nivelul celor opt filiale din teritoriu.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati site-ul nostru www.anevar.ro