NEWSLETTER MARTIE 2021
 
Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România
 
 
Știri ◾ Conferința Națională – 24-31 martie 2021, Online ◾ Alegeri Comisia de Etică și Disciplină ANEVAR ◾ Revista „VALUE – Wherever It Is” - Nr. 7 ◾ Interviu acordat de Sorin Petre, președinte ANEVAR, publicației Bursa Construcțiilor – Nr. 1/2021 ◾ ANEVAR, partener al Conferinței „Codul Insolvenței” – 30 martie 2021 - Online
 
Evenimente viitoare
 
Poziția oficială ANEVAR
 
Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media
 

Conferința Națională – 24-31 martie 2021, Online

Conferința Națională – 24-31 martie 2021, Online

În conformitate cu art. 4, alin. (1) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012, cu modificările ulterioare și în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului director nr.15/01.02.2021, în data de 31 martie 2021, ora 14:00 a avut loc, la distanță, Conferința Națională ANEVAR.

Participarea delegaților s-a realizat exclusiv online, în perioada 24 martie 2021, ora 19:00 – 31 martie 2021, ora 14:00 prin votarea punctelor de pe ordinea de zi pe pagina personală, cu respectarea procedurii stabilite prin Hotărârea Consiliului director nr. 15/01.02.2021, postată pe pagina web a ANEVAR.

Ordinea de zi a cuprins:

  • Prezentarea și aprobarea situaţiilor financiare pentru anul 2020

  • Prezentarea raportului de audit pentru situaţiile financiare ale anului 2020

  • Raportul de activitate al Comisiei de etică și disciplină pentru anul 2020

  • Prezentarea și aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021

  • Alegerea membrilor Comisiei de etică şi disciplină a Asociației Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România

Alegeri Comisia de Etică și Disciplină ANEVAR

Alegeri Comisia de Etică și Disciplină ANEVAR

Noua componență a Comisiei de Etică și Disciplină ANEVAR este (în ordine alfabetică):

Membri titulari

  • Mihail Bojincă

  • Florentina Burciu

  • Marian Viorel Cebuc

  • Rodica Hășmășan

  • Daniel Manațe

Membri supleanți

  • Viorel Apostol

  • Tatiana Cristea

  • Mariana Nistor Mandache

Membrii titulari ANEVAR care au dorit să candideze pentru un mandat de 4 ani, începând cu aprilie 2021, pentru unul dintre cele cinci posturi de membri titulari și trei posturi de membri supleanți ai Comisiei de Etică și Disciplină, au putut să își depună candidaturile în perioada 8-19 martie 2021.

Alegerile au fost organizate în cadrul Conferinței Naționale, din perioada 23-31 martie 2021, desfășurată la distanță pe platformele zoom.us și resurse.anevar.ro, conform Hotărârii Consiliului director nr. 15/2021. Măsurile organizatorice specifice alegerii membrilor CED din acest an au fost aprobate prin HCD 16/2021.

O scurtă prezentare a activității membrilor Comisiei de etică și disciplină din cadrul Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România puteți găsi aici.

Revista „VALUE – Wherever It Is” - Nr. 7

Revista „VALUE – Wherever It Is” - Nr. 7

Ediția cu numărul 7 a revistei ”VALUE - Wherever It Is” conține o selecție de articole publicate de-a lungul anului 2020 în varianta sa în limba română.

Cel mai recent număr al revistei în limba engleză poate fi descărcat de aici.

Interviu acordat de Sorin Petre, președinte ANEVAR, publicației Bursa Construcțiilor – Nr. 1/2021

Interviu acordat de Sorin Petre, președinte ANEVAR, publicației Bursa Construcțiilor – Nr. 1/2021

Sorin Petre, Președinte ANEVAR, a acordat un interviu pentru primul număr din acest an al publicației Bursa Construcțiilor: „Un sector care este de așteptat să beneficieze de creștere este cel al evaluărilor pentru raportare financiară. Această oportunitate este născută chiar din nevoia de certitudine, după perioada dificilă și plină de neclarități, cu care s-au confruntat toate companiile. Mă aștept ca activitatea noastră să se intensifice semnificativ în acest domeniu. Ceea ce reprezintă un semn bun și pentru viitorul profesiei.”

Textul integral este disponibil aici.

ANEVAR, partener al Conferinței „Codul Insolvenței” – 30 martie 2021 - Online

ANEVAR, partener al Conferinței „Codul Insolvenței” – 30 martie 2021 - Online

Ediția a VIII-a a conferinței Codul Insolvenței a fost organizată de Grupul de presă Bursa în data de 30 martie 2021. Președintele ANEVAR, Sorin Petre, a răspuns invitației organizatorilor de a susține o prezentare cu tema Evaluarea în cadrul procesului de insolvență.

ANEVAR a susținut și în acest an evenimentul, în calitate de partener.

EVENIMENTE VIITOARE

În anul 2021 continuăm organizarea evenimentelor noastre profesionale în sistem online. Vă invităm să accesați programul orientativ al acestora, aici.

Schimbul permanent de cunoștințe profesionale reprezintă o componentă de bază a excelenței în activitatea profesională. Cu atât mai mult cu cât criza a dus rapid la transformări uriașe, iar singura modalitate de a rămâne conectat la realitățile economice fiind culegerea permanentă de informații din surse sigure. Vă așteptăm cu teme și speakeri de valoare la aceste conferințe!

Următoarea conferință va fi: Evaluarea pentru Piața de Capital din România, în luna mai.

Pentru detalii, urmăriți Newsletter-ul nostru, pagina de web – www.anevar.ro și conturile oficiale de Social Media – Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube.

POZIȚIA OFICIALĂ ANEVAR

Punctele de vedere oficiale ale Asociației cu privire la diverse aspecte ce vizează profesia de evaluator pot fi consultate aici.

Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media

Citiți Newsletter-ul nostru și în paginile oficiale ale ANEVAR de Facebook, Twitter și LinkedIn. Conectați-vă cu noi prin intermediul celor trei conturi de social media și veți primi în timp real toate informațiile despre evenimentele și activitățile Asociației!

Ne găsiți aici:

Informatii de contact ANEVAR

Sediul central
Str. Scarlatescu nr. 7, sector 1, Bucuresti, 011158

Telefon:    +4 021 315 6564    +4 021 315 6505
Fax:    +4 021 311 1340
E-mail:    anevar@anevar.ro
Program:    Luni - Joi: 09:00 - 17:30
Vineri: 09:00 - 15:00

Pentru informatii de contact privind filialele asociatiei, va rugam sa vizitati site-ul nostru.

Despre Newsletter

Newsletter-ul ANEVAR este o publicatie lunara in care va prezentam articole din domeniul evaluarilor si noutati despre organizatia noastra.

Daca doriti sa nu mai primiti acest newsletter, va rugam sa urmati instructiunile din pagina dupa ce dati click pe cuvantul DEZABONARE.

Despre ANEVAR

Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania a luat fiinta, in anul 2011, in baza Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 99/2013, ca organizatie profesionala de utilitate publica, fara scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizati in conditiile stabilite de acest act normativ. Asociatia este autoritatea competenta care organizeaza, coordoneaza si autorizeaza desfasurarea activitatii de evaluator autorizat in Romania si reprezinta interesele profesiei de evaluator autorizat la nivel national si international.

In prezent asociatia numara peste 4300 membri titulari si 350 de membri corporativi si isi desfasoara activitatea atat la nivel sediului sau central din municipiul Bucuresti cat si la nivelul celor opt filiale din teritoriu.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati site-ul nostru www.anevar.ro