NEWSLETTER DECEMBRIE 2020
 
Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România
 
 
Știri ◾ Întâlnirea Membrilor ANEVAR – 16 Decembrie 2020, ONLINE ◾ Comunicat privind noile măsuri prevăzute în Legea nr. 296/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal referitoare la evaluarea pentru impozitare ◾ Distribuirea Însemnelor pentru anul 2021 ◾ Versiunea 7.0 a programului KOST PLUS conține costurile din noul catalog "Costuri de reconstrucție – Cosrturi de înlocuire – Clădiri de birouri și clădiri comerciale" ◾ Revista de Evaluare / The Valuation Journal – ediție nouă ◾ Cum vă puteți înregistra calitatea de expert tehnic judiciar în baza de date ANEVAR ◾ Fundația Apreciază Viața!
 
Poziția oficială ANEVAR
 
Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media
 

Întâlnirea Membrilor ANEVAR – 16 Decembrie 2020, ONLINE

Întâlnirea Membrilor ANEVAR – 16 Decembrie 2020, ONLINE

În data de 16 decembrie am organizat online Întâlnirea Membrilor ANEVAR, cu tema: Retrospective/ Perspective, un eveniment destinat exclusiv membrilor noștri.

Sorin Petre - Președinte ANEVAR, Dana Ababei - Președinte ANEVAR 2018-2019, Radu Timbuș - Prim-vicepreședinte ANEVAR și Adrian Vascu - Președinte ANEVAR 2014-2015 au dezbătut aspecte referitoare la activitate de evaluare în anul 2020 și cum se conturează anul următor pentru profesie.

Am pregătit pentru această seară petrecută împreună online și o surpriză: un concert menit să aducă în case magia sărbătorilor de iarnă. Concertul a fost un concept original de spectacol live, online, cu cântece de iarnă, special creat pentru membrii ANEVAR de invitații noștri: Teo Boar, Dorin Andone, Adi Vascu și Vlady Cnejevici.

Mai multe informații găsiți aici.

Comunicat privind noile măsuri prevăzute în Legea nr. 296/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal referitoare la evaluarea pentru impozitare

Comunicat privind noile măsuri prevăzute în Legea nr. 296/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal referitoare la evaluarea pentru impozitare

Conform comunicatului Ministerului Lucrărilor Publice Dezvoltării și Administraţiei (http://www.dpfbl.mlpda.ro/noutati.html) care conţine tabelul de mai jos, data de intrare în vigoare a prevederii legale privind creșterea de la 3 ani la 5 ani a perioadei după care persoanele juridice trebuie să realizeze evaluarea clădirilor pentru a evita cota de impozitare majorată, este 1 iulie 2021.

Astfel, noile prevederi vor fi aplicabile începând cu anul fiscal 2022.

Pentru anul 2021, pentru a evita creșterea cotei de impozitare, firmele care au realizat ultima evaluare în anul 2018 trebuie să își refacă evaluarea clădirilor.

Începând din anul 2022, firmele care și-au realizat ultima evaluare în anul 2019 pot decide amânarea evaluării până în anul 2024.

Mai multe detalii găsiţi aici.

Distribuirea Însemnelor pentru anul 2021

Distribuirea Însemnelor pentru anul 2021

Însemnele de membru titular și membru acreditat (legitimaţia şi parafa), precum şi autorizaţiile de membru corporativ aferente anului 2021, vor fi puse la dispoziţia membrilor începând cu luna ianuarie 2021, în temeiul art. 7 şi art. 13 din Procedura privind dobândirea, menţinerea, pierderea calităţii de membru al Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, precum şi a altor prevederi referitoare la modificări ale statutului de membru al acestei asociaţii, aprobată prin hotărârea HCD nr. 19/2014, cu modificările ulterioare.

Mai multe detalii sunt disponibile aici.

Versiunea 7.0 a programului KOST PLUS conține costurile din noul catalog "Costuri de reconstrucție – Cosrturi de înlocuire – Clădiri de birouri și clădiri comerciale"

Versiunea 7.0 a programului KOST PLUS conține costurile din noul catalog

A apărut versiunea 7.0 a programului KOST PLUS pentru calculul automatizat al costului construcţiilor care conține costurile din noul catalog „COSTURI DE RECONSTRUCȚIE - COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI DE BIROURI ȘI CLĂDIRI COMERCIALE”, autor Corneliu Șchiopu.

Detalii aici.

Revista de Evaluare / The Valuation Journal – ediție nouă

Revista de Evaluare / The Valuation Journal – ediție nouă

Vă invităm să citiți noul număr al Revistei de Evaluare care include următoarele subiecte de interes din domeniul evaluării:

1. Studiu privind efectele contaminării mediului asupra prețurilor de vânzare și ratelor totale de capitalizare ale proprietăților imobiliare comerciale;

2. Relevanța principiilor celei mai bune utilizări în contextul evaluării proprietăților imobiliare comerciale;

3. Aspecte practice privind evaluarea în procedura de insolvență;

4. Legătura dintre comerțul exterior și creșterea economică în România și Uniunea Europeană.

Toate articolele în română și engleză pot fi studiate aici (https://reval.iroval.ro/revista/27).

Pentru a putea descărca articolele integral, trebuie să aveți un cont gratuit de utilizator pe site-ul revistei.

Cum vă puteți înregistra calitatea de expert tehnic judiciar în baza de date ANEVAR

Cum vă puteți înregistra calitatea de expert tehnic judiciar în baza de date ANEVAR

Pentru a vă înregistra calitatea de expert tehnic judiciar în baza de date a Asociaţiei, vă invităm să completaţi acest formular. Formularul completat şi semnat, împreună cu documentul justificativ (spre ex. autorizația de expert tehnic judicar sau orice alt document care vă atestă calitatea de expert tehnic judiciar) se vor transmite prin e-mail, la adresa contact@anevar.ro sau prin fax la numărul 021-311.13.40.

Notă : Aceste informaţii vor fi utilizate la completarea listelor evaluatorilor autorizaţi care deţin şi calitatea de experţi tehnici judiciari, ca răspuns la solicitările adresate în acest sens Asociaţiei de către instanţele de judecată, în scopul nominalizării acestora ca experţi în dosarele aflate pe rolul instanţelor.

Fundația Apreciază Viața!

Fundația Apreciază Viața!

Ajută-ne, să putem ajuta la rândul nostru!

Ne puteți sprijini redirecționând o parte din impozitul pe venit.

Află cum, de aici.

POZIȚIA OFICIALĂ ANEVAR

Punctele de vedere oficiale ale Asociației cu privire la diverse aspecte ce vizează profesia de evaluator pot fi consultate aici.

Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media

Citiți Newsletter-ul nostru și în paginile oficiale ale ANEVAR de Facebook, Twitter și LinkedIn. Conectați-vă cu noi prin intermediul celor trei conturi de social media și veți primi în timp real toate informațiile despre evenimentele și activitățile Asociației!

Ne găsiți aici:

Informatii de contact ANEVAR

Sediul central
Str. Scarlatescu nr. 7, sector 1, Bucuresti, 011158

Telefon:    +4 021 315 6564    +4 021 315 6505
Fax:    +4 021 311 1340
E-mail:    anevar@anevar.ro
Program:    Luni - Joi: 09:00 - 17:30
Vineri: 09:00 - 15:00

Pentru informatii de contact privind filialele asociatiei, va rugam sa vizitati site-ul nostru.

Despre Newsletter

Newsletter-ul ANEVAR este o publicatie lunara in care va prezentam articole din domeniul evaluarilor si noutati despre organizatia noastra.

Daca doriti sa nu mai primiti acest newsletter, va rugam sa urmati instructiunile din pagina dupa ce dati click pe cuvantul DEZABONARE.

Despre ANEVAR

Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania a luat fiinta, in anul 2011, in baza Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 99/2013, ca organizatie profesionala de utilitate publica, fara scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizati in conditiile stabilite de acest act normativ. Asociatia este autoritatea competenta care organizeaza, coordoneaza si autorizeaza desfasurarea activitatii de evaluator autorizat in Romania si reprezinta interesele profesiei de evaluator autorizat la nivel national si international.

In prezent asociatia numara peste 4300 membri titulari si 350 de membri corporativi si isi desfasoara activitatea atat la nivel sediului sau central din municipiul Bucuresti cat si la nivelul celor opt filiale din teritoriu.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati site-ul nostru www.anevar.ro