NEWSLETTER IUNIE 2020
 
Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România
 
 
Știri ◾ Adunări generale și Conferința națională – reprogramate pentru luna iulie ◾ STANDARDELE DE EVALUARE A BUNURILOR 2020 ◾ Studiu al activității de evaluare în perioada de criză – ANEVAR & Wisemetry Research ◾ IMM INVEST ROMÂNIA – Informații de interes ◾ Call for Papers - webinarii ◾ Întâlnire de lucru online ANEVAR - ARB
 
Activități viitoare
 
Poziția oficială ANEVAR
 
Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media
 

Adunări generale și Conferința națională – reprogramate pentru luna iulie

Adunări generale și Conferința națională – reprogramate pentru luna iulie

Adunările generale ale filialelor Nord Vest, Centru și București și Conferința națională a ANEVAR se organizează în acest an la distanță.

Au fost publicate în ziare de răspândire naţională convocările pentru Adunările generale ale membrilor celor 3 filiale și pentru Conferința națională.

Astfel, Adunările generale ale celor 3 filiale se vor finaliza în următoarele date:

  1. 13 iulie 2020, ora 14:00 - Filiala Centru;
  2. 15 iulie 2020, ora 14:00 - Filiala Nord Vest;
  3. 16 iulie 2020, ora 14:00 - Filiala București.

Conferința națională a Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România, se organizează în perioada 20-27 iulie 2020, finalizându-se în data de 27 iulie 2020, ora 14:00, conform procedurii descrise în HCD Nr. 42 din 25 mai 2020, cu modificările ulterioare. Tot în acest document puteți găsi detalii despre procedura alegerii delegaților din cele 3 filiale pentru care starea de urgență decretată de autorități a împiedicat desfășurarea obișnuită a Adunărilor generale și a Conferinței naționale.

STANDARDELE DE EVALUARE A BUNURILOR 2020

STANDARDELE DE EVALUARE A BUNURILOR 2020

ANEVAR a finalizat ediția 2020 a Standardelor de evaluare a bunurilor, după analiza realizată de către Comisia Științifică și de Standarde și avizarea Consiliului Director. Proiectul este publicat pe pagina web de Transparenţă decizională.

Acesta este disponibil spre consultare aici.

Studiu al activității de evaluare în perioada de criză – ANEVAR & Wisemetry Research

Studiu al activității de evaluare în perioada de criză – ANEVAR & Wisemetry Research

ANEVAR și Wisemetry Research au realizat un sondaj, cu sprijinul membrilor corporativi ANEVAR, cu privire la influența crizei provocată de pandemia COVID-19 asupra activității de evaluare a bunurilor. Rezultatele, care includ: evoluția pieței pe tipuri de evaluări, măsuri aplicate, estimări pentru următoarele 7 luni și multe alte informații, vor fi prezentate în premieră în paginile revistei Valoarea, oriunde este ea - nr. 27, ce va fi disponibilă pe site-ul nostru și în aplicația mobilă REVISTA VALOAREA (va fi publicată în perioada 6-10 iulie).

Mulțumim tuturor membrilor ANEVAR care s-au implicat în acest proiect și au contribuit cu răspunsuri la chestionar, oferind astfel informațiile utile întregii comunități de evaluatori!

IMM INVEST ROMÂNIA – Informații de interes

IMM INVEST ROMÂNIA – Informații de interes

A fost adoptată Legea nr. 75/2020 privind aprobarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 42/2020 pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 110/2017 privind Programul de susținere a întreprinderilor mici și mijlocii - IMM INVEST ROMÂNIA, precum și pentru aprobarea schemei de ajutor de stat pentru susținerea activității IMM-urilor în contextul crizei economice generate de pandemia COVID-19, care a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I-a, nr. 493 din 10 iunie 2020.

Astfel, la articolul I, punctul 2, alin. (4³), litera a) referitor la "beneficiarul programului" se prevede că din această categorie fac parte "... inclusiv profesioniștii așa cum sunt reglementați de art. 3, alin. 2 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată cu modificările și completările ulterioare, și de formele de organizare a profesiilor liberale ".

Textul Legii nr. 75/2020: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/226681.

Call for Papers - webinarii

Call for Papers - webinarii

ANEVAR lansează către toți membrii săi invitația redactării unor webinarii pe teme de interes pentru profesie. Invitația se adresează tuturor acelora dintre dvs. care consideră că dețin cunoștințe profesionale solide, necesare elaborării unor astfel de webinarii și care doresc să contribuie la dezvoltarea și diversificarea temelor materialelor incluse în platforma de pregătire profesională. Lucrările ce vor parcurge etapele din Procedura de aprobare a unor materiale de instruire continuă în domeniul evaluării, aprobată prin HCD Nr. 68 din 2015, vor fi incluse în programa de pregătire profesională continuă a Asociației.

Vă rugăm să lecturați Procedura anterior menționată și să respectați și să urmați întocmai etapele de lucru stabilite în cuprinsul acesteia.

Propunerile dvs. sunt așteptate pe adresa de e-mail: carmen.stancu@anevar.ro

Întâlnire de lucru online ANEVAR - ARB

Întâlnire de lucru online ANEVAR - ARB

În data de 4 iunie a.c. au fost reluate discuțiile dintre reprezentanții ANEVAR și cei ai instituțiilor bancare membre ale Asociației Naționale a Băncilor (ARB). Întâlnirea a avut loc online, iar subiectul principal a fost Ghidul privind acordarea și monitorizarea creditelor, elaborat de European Banking Authority (EBA).

În finalul întâlnirii au fost stabiliți pașii următori pe care îi au în vedere cele două instituții și a fost programată o ședință viitoare.

ACTIVITĂȚI VIITOARE

Conferința „Evaluarea pentru piața de capital din România” – 8 iulie 2020

Asociaţia Naţională a Evaluatorilor Autorizaţi din România vă invită la ceade-a 18-a ediţie a conferinţei „Evaluarea pentru piaţa de capital din România”. Evenimentul va avea loc online, pe platforma ZOOM, în data de 8 iulie 2020, începând cu ora 15:00.

Speakerii acestei ediţii vor fi:

  • Sorin PETRE - Președinte ANEVAR | Partner PricewaterhouseCoopers
  • Daniel MANAŢE - Preşedinte ANEVAR 2016-2017
  • Bogdan RUSE – Vicepreședinte ANEVAR | Senior Manager Fairvalue Consulting SRL
  • Ileana GUŢU - Senior Manager Departamentul de Evaluare și Analiză Economică PricewaterhouseCoopers
  • Mihai CĂRUNTU - Senior Corporate Finance Analyst BRD Groupe Societe Generale

Detalii și înscrieri: click aici.

POZIȚIA OFICIALĂ ANEVAR

Punctele de vedere oficiale ale Asociației cu privire la diverse aspecte ce vizează profesia de evaluator pot fi consultate aici.

Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media

Citiți Newsletter-ul nostru și în paginile oficiale ale ANEVAR de Facebook, Twitter și LinkedIn. Conectați-vă cu noi prin intermediul celor trei conturi de social media și veți primi în timp real toate informațiile despre evenimentele și activitățile Asociației!

Ne găsiți aici:

Informatii de contact ANEVAR

Sediul central
Str. Scarlatescu nr. 7, sector 1, Bucuresti, 011158

Telefon:    +4 021 315 6564    +4 021 315 6505
Fax:    +4 021 311 1340
E-mail:    anevar@anevar.ro
Program:    Luni - Joi: 09:00 - 17:30
Vineri: 09:00 - 15:00

Pentru informatii de contact privind filialele asociatiei, va rugam sa vizitati site-ul nostru.

Despre Newsletter

Newsletter-ul ANEVAR este o publicatie lunara in care va prezentam articole din domeniul evaluarilor si noutati despre organizatia noastra.

Daca doriti sa nu mai primiti acest newsletter, va rugam sa urmati instructiunile din pagina dupa ce dati click pe cuvantul DEZABONARE.

Despre ANEVAR

Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania a luat fiinta, in anul 2011, in baza Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 99/2013, ca organizatie profesionala de utilitate publica, fara scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizati in conditiile stabilite de acest act normativ. Asociatia este autoritatea competenta care organizeaza, coordoneaza si autorizeaza desfasurarea activitatii de evaluator autorizat in Romania si reprezinta interesele profesiei de evaluator autorizat la nivel national si international.

In prezent asociatia numara peste 4300 membri titulari si 350 de membri corporativi si isi desfasoara activitatea atat la nivel sediului sau central din municipiul Bucuresti cat si la nivelul celor opt filiale din teritoriu.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati site-ul nostru www.anevar.ro